måndag 20 juni 2011

Keso mellanmål.

Jag provade Arlas nya mellanmål här i veckan, Keso med hasselnötter och blåbär, högst GI-vänligt och väldigt smidigt. Det medföljer till och med en liten sked i locket så de är ju perfekt när man är på språng och vill äta något snabbt. Det finns på tok för dåligt med alternativ när det gäller sådant och GI tillsammans annars.

Tyvärr gillade jag det inte alls, men det kan ha att göra med att jag inte är så förtjust i keso i allmänhet, jag har lärt mig att äta det sen jag började med GI och tycker att det är helt okej tillsammans med andra saker, men bara som det är så tycker jag inte att det är någon höjdare.

Men jag rekommenderar verkligen att ni som gillar keso testar denna. Det är nog inte alls dumt för er.

1 kommentar:

Ida sa...

Jag tycker som du, keso för sig är inte det godaste. Hm, kanske får prova någon gång ändå, men eftersom jag känner igen mig i det du skriver kanske barerna passar bättre :)